Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jul 2024 08:02:30 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08354 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Maarja-Magdaleena küla, Maarja 
reoveepuhasti, Tartu maakond, Tartu vald, Maarja-Magdaleena küla, Kiriku tee 
18// Maarja reoveepuhasti, Tartu maakond, Tartu vald, Maarja-Magdaleena 
küla, 14213 Pataste-Maarja tee// Kiriku tee 18// Maarja reoveepuhasti 
(Reoveepuhasti, Piirdeaed, Juurdepääsutee) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: mahasõit

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27061374>  (menetlus nr: 
440314), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (TAAVI PAAT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister